Termeni și condiții
TERMENI ŞI CONDIŢII DE UTILIZARE A SERVICIILOR FURNIZATE PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI IABILET.RO
În această pagină sunt prezentați termenii și condițiile aplicabile cumpărătorilor de bilete.
Pentru politica de confidențialitate, te rugăm să urmezi acest link.
Serviciile furnizate prin intermediul conference.icmet.ro se adresează doar persoanelor fizice majore având cel puțin 18 ani împliniți și capacitate de exercițiu deplină, precum și întreprinderilor, indiferent de forma juridică. Utilizatorul persoana fizică declară și garantează că are cel puțin 18 ani, prin simpla acceptare a prezentului acord. Fiecare utilizator declară și garantează că potrivit prevederilor legale aplicabile are dreptul să utilizeze serviciile noastre și să acceseze site-ul conference.icmet.ro, și își asumă întreaga răspundere pentru alegerea și utilizarea serviciilor noastre.
1. Termeni generali
1.1. Prezentul document conținând termenii și condițiile aplicabile cumpărătorilor de bilet (denumit în continuare “Termeni și Condiții”) stabilește care sunt condițiile în care orice persoană poate accesa Site-ul, ori poate utiliza în orice mod serviciile oferite prin intermediul acestuia. Termenii și Condițiile reprezintă contractul încheiat de dumneavoastră cu administratorul site-ului, vă rugăm să citiți integral acest document înainte de a utiliza serviciile furnizate de societatea noastră.
1.2. Utilizatorii înțeleg și acceptă că utilizarea Serviciului, cumpărarea unui bilet pe Site, precum și accesarea sau vizitarea în continuare a Site-ului constituie o acceptare în întregime și necondiționată a Termenilor și Condițiilor.
1.3. Dacă aveți nelămuriri cu privire la conținutul Termenilor și Condițiilor, obligațiile prevăzute de acest document sau orice alte întrebări referitoare la Servicii, le puteți comunica pe adresa de mail info@conference.icmet.ro.
1.4. În înțelesul Termenilor și Condițiilor, termenii următori înseamnă:
a) „Administratorul Site-ului” înseamnă INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE
SI ÎNCERCARI PENTRU ELECTROTEHNICA, cu sediul în B-dul Decebal Nr. 118A, 200746 Craiova;
b) “Site” sau „conference.icmet.ro” înseamnă website-ul www.conference.icmet.ro;
c) “Utilizatorul” înseamnă orice persoană care accesează Site-ul sau care utilizează în orice modalitate orice Serviciu furnizat prin intermediul Site-ului;
2. Mod funcționare
2.1. conference.icmet.ro este o platformă de ticketing online (oferind utilizatorilor servicii de intermediere independente). Comenzile efectuate pe site-ul www.conference.icmet.ro sunt confirmate printr-un e-mail de înregistrare primit după finalizarea comenzii. Biletele comandate sunt trimise în format PDF prin e-mail după finalizarea comenzii.
2.2. În urma finalizării cu succes a unei comenzi online, utilizatorul cumpărător primește pe adresa de mail furnizată biletele cumpărate (de exemplu dacă a cumpărat 4 bilete, primește un fișier.pdf cu 4 bilete), pe care apoi le poate printa pentru a le prezenta la intrarea în locul de desfășurare a evenimentului. Alternativ, utilizatorul cumpărător poate prezenta biletele direct pe ecranul smartphone-ului, variantă pe care o recomandăm. Accesul la evenimentul pentru care s-au achiziționat bilete online se face în baza scanării codului QR de pe bilet. Codurile QR sunt unice și fiecare permite accesul unei singure persoane la eveniment. O dată scanat un cod QR, o altă persoană nu mai poate intra cu acesta, nici măcar pe la o altă intrare pentru că toate scannerele conference.icmet.ro funcționeză online și sunt sincronizate în timp real.
2.3. Utilizatorii pot opta pentru primirea de comunicări comerciale din partea conference.icmet, cum ar fi oferte promoționale sau notificări legate de evenimente, prin înscrierea voluntară în secțiunea dedicată de pe pagina principală a site-ului sau prin abonarea în timpul procesului de comandă a biletelor. Abonarea se face doar pe baza consimțământului explicit al utilizatorului, care poate fi retras în orice moment. În cazul în care nu mai doriți să primiți aceste comunicări, puteți să vă dezabonați ușor, folosind una dintre următoarele metode: (a) Prin click pe linkul de dezabonare inclus în fiecare e-mail primit; (b) Prin trimiterea unui e-mail la adresa: info[at]conference.icmet.ro, specificând că doriți să nu mai primiți nicio comunicare comercială. După dezabonare, nu veți mai primi nicio comunicare comercială din partea noastră, cu excepția celor necesare pentru finalizarea și administrarea comenzilor sau pentru gestionarea contului dumneavoastră, precum și a celor pe care suntem obligați legal să vi le trimitem.
2.4. Concomitent cu achiziția online de bilete, Administratorul Site-ului vă comunică și individualizează prețul aferent serviciilor de intermediere prestate separat de prețul biletelor procurate.
2.5 După redirectarea către procesatorul de plată, utilizatorii au la dispoziție maxim 10 minute pentru a plăti comanda, altfel aceasta va expira, iar locurile selectate pot fi ocupate între timp de către alt client.
2.6 În cazul anumitor evenimente, achiziționarea biletelor (sau a unei părți dintre acestea) se poate realiza în baza unui cod de acces. Acesta are rolul de a permite inițierea procesului de achiziție a biletelor.
Introducerea sau utilizarea codului nu constituie, în sine, confirmarea definitivă a rezervării sau a achiziției. Confirmarea efectivă a vânzării se consideră realizată numai după îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții: (a) validarea codului de acces, (b) autorizarea plăţii de către procesatorul de plăți și (c) transmiterea unei confirmări explicite de către Administratorului Site-ului (prin e-mail sau afișare pe ecran) către utilizator. În situația în care, între momentul introducerii codului și procesarea plății, biletele devin indisponibile, Administratorul Site-ului nu poate garanta realizarea cu succes a achiziției.
3. Relații cu clienții
3.1. Administratorul Site-ului pune la dispoziția utilizatorilor un punct unic de contact pentru a facilita comunicarea directă și rapidă privind serviciile oferite. Acest punct de contact poate fi utilizat pentru solicitări, clarificări sau probleme legate de utilizarea platformei și este accesibil prin adresa de e-mail info@conference.icmet.ro.
3.2. E-mail-ul info@conference.icmet.ro, la care ne puteti contacta, este conectat la un software special de tickets similar cu cel al companiilor de telefonie mobila. Colegii nostri iau ticketele pe rand pe masura ce le sunt alocate si va raspund in ordinea acestora. Uneori, datorita numarului mare de cereri, primirea unui raspuns poate dura pana la 7 zile sau mai mult, in functie de complexitatea solicitarii. Va asiguram ca toti clientii sunt in mod egal la fel de importanti pentru noi si ca depunem toate eforturile pentru a va raspunde cat mai repede si a va oferi servicii de calitate.
3.3. Toata comunicarea cu clientii nostri se realizeaza doar in scris pentru a putea urmari discutiile si a putea rezolva cat mai eficient, rapid si cu atentie solicitarile voastre. conference.icmet.ro foloseste un software de tickets performant prin intermediul caruia fiecare solicitare primita de la clientii nostri este alocata unui account manager si urmarita de catre colegii si superiorii sai ierarhici. Va incurajam sa folositi adresa de mai sus si va multumim pentru intelegere.
4. Modalitati de plata
Pentru cumpararea de bilete, Administratorul Site-ului accepta urmatoarele modalitati de plata:
4.1. Plata cu cardul
Plățile prin intermediul cardurilor de debit sau credit sunt procesate de către partenerii Administratorului Site-ului în procesarea acestor plăţi (precum Netopia). Comunicaţia cu procesatorii se face prin intermediul unei conexiuni securizate SSL, datele transmise fiind criptate. Toate informaţiile privind cardul vor fi prelucrate exclusiv de catre procesatorul de plăţi.
Prin menținerea activă a opțiunii Activează opțiunea plăți rapide, prezentă în formularul de plată online pus la dispoziția Administratorului Site-ului de către procesatorul de plăți, utilizatorul își dă acceptul pentru activarea serviciului prin care se vor putea efectua ulterior plăți online doar prin introducerea codului de securitate CVC2/CVV.
La plățile cu cardul se adaugă şi taxa de operare platformă online pentru comenzi achitate cu cardul. Suma efectivă de plată va fi afișată înainte de a fi direcționat către pagina procesatorului de plăți.
4.2. Plata prin transfer bancar
Este necesara formularea unei solicitari scrise pe adresa info@conference.icmet.ro pentru transmiterea datelor bancare.
5. Returnarea contravalorii biletelor
5.1. ATENTIE: Administratorul Site-ului va putea returna in caz de anulare a comenzii sau a evenimentului doar pretul biletului, nu si pretul serviciilor de intermediere aferente achiziției făcute (inclusiv prețul de emitere bilet), taxa de operare platformă online şi serviciile conexe acestora odată cu finalizarea comenzii.
Anularea comenzilor si returnarea contravalorii biletelor se poate face, daca organizatorul premite acest lucru, pe www.conference.icmet.ro/anulare.
In caz ca optati pentru returnarea contravalorii biletelor in cont bancar, va rugam sa ne oferiti un IBAN din Romania (RO .. ).
5.2. ATENTIE: Acest tool anuleaza toate biletele dintr-o comanda. Nu puteti anula doar o parte din bilete.
5.7. ATENTIE: Contravaloarea biletelor nu se va returna prin mandat postal. In cazul in care ati cumparat bilete ramburs sau din puncte fizice, returnarea va fi efectuata prin virament bancar, în contul indicat de dvs. Multumim pentru intelegere.
clară că înţelege că prin finalizarea comenzii îşi va pierde dreptul de retragere, ca urmare a executării complete a contractului de către Administratorul Site-ului, pentru toate și oricare dintre serviciile menționate mai sus.
Conform termenilor si conditiilor agreate la momentul cumpararii biletelor, pentru anumite evenimente de pe site comisionul (indiferent de natura sa) sau pretul serviciilor de intermediere (al serviciilor de emitere bilet), taxa de operare platformă online etc este adaugat peste pretul biletului. Cu alte cuvinte, suma platita de dvs. acopera atat pretul biletului, cat si pretul serviciilor mentionate mai sus.
Administratorul Site-ului va returna in caz de anulare a comenzii sau a evenimentului doar pretul biletului nu si pretul serviciilor de intermediere (inclusiv prețul de emitere bilet etc), și nici taxa de operare platformă online aferentă achizitiei facute.
A. Returnarea biletului poate fi efectuată în termenele şi cu respectarea condiţiilor de mai jos, prin transmiterea unei solicitări în acest sens către info@conference.icmet.ro:
- dacă solicitarea de returnare este formulată cu mai mult de 14 zile înainte de data de desfăşurare a evenimentului (sau de prima zi a acestuia, în cazul unui festival), cumpărătorul de bilet primeşte ca urmare a anulării biletului întreaga sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc) sau un voucher echivalent acestei sume, care poate fi utilizat pentru cumpărarea de bilete la alte evenimente prin intermediul site-ului conference.icmet.ro.
- dacă solicitarea de returnare este formulată cu cel puţin 7 zile (dar cel mult 14) înainte de data de desfăşurare a evenimentului (sau de prima zi a acestuia, în cazul unui festival, cumpărătorul de bilet primeşte ca urmare a anulării biletului, fie 70% din sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc), fie un voucher pentru sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc). Voucherul poate fi utilizat pentru cumpărarea de bilete la alte evenimente prin intermediul site-ului conference.icmet.ro.
- dacă solicitarea de returnare este formulată cu cel putin o zi înainte (dar cel mult 7) de data de desfăşurare a evenimentului (sau de prima zi a acestuia, în cazul unui festival), cumpărătorul de bilet primeşte ca urmare a anulării biletului, fie 50% din suma plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc), fie un voucher pentru 70% din sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc). Voucherul poate fi utilizat pentru cumpărarea de bilete la alte evenimente prin intermediul site-ului conference.icmet.ro.
În toate cazurile de mai sus, prețul serviciilor furnizate de Administratorul Site-ului nu se returnează şi nu se ia în calcul la determinarea valorii voucherului. Opţiunea pentru voucher / returnare bani aparţine cumpărătorului de bilet.
În funcţie de momentul formulării solicitării, cumpărătorul se va afla într-una din situaţiile menţionate la pct. 1-3 de mai sus, fără a le putea combina sau cumula. Cu alte cuvinte, dacă, solicitarea este formulată cu 10 zile înainte de data de desfăşurare a evenimentului, operează exclusiv pct. 2 de mai sus (fără a dobândi cumulativ şi drepturile menţionate la pct. 3 de mai sus).
B. În eventualitatea anulării unui eveniment, vă rugăm să trimiteţi solicitarea dvs. în acest sens pe adresa info@conference.icmet.ro, precum şi către adresa de contact a organizatorului evenimentului anulat. Administratorul Site-ului va colabora cu organizatorul evenimentului în cauză în vederea rambursării sumelor achitate cu titlu de preţ pentru biletele achiziţionate de dvs, dar nu oferă nicio garanţie în acest sens şi nu are nicio obligaţie de a despăgubi cumpărătorul de bilet în lipsa unei înţelegeri prealabile cu organizatorul evenimentului. În principiu, în funcţie de momentul la care este formulată solicitarea, sumele vor fi rambursate fie de organizatorul de spectacole, dacă Administratorul Site-ului a transferat deja la momentul solicitării sumele încasate pe seama acestuia din vânzarea de bilete, fie de Administratorul Site-ului, dacă are acordul organizatorului pentru restituirea acestor sume, în termen de maxim 15 zile lucrătoare, doar prin transfer bancar. Pentru a înlătura orice îndoială, Administratorul Site-ului şi organizatorul evenimentului precizează că nu va fi returnat decât preţul biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc).
(*) prin derogare de la cele de mai sus, pentru evenimentele ce urmau a fi susţinute în perioada în care se suspendă dreptul de organizare a evenimentelor în contextul crizei provocate de COVID-19 sunt aplicabile prevederile speciale de la art. 5.15 din prezentele Termeni și Condiții, precum și legislația adoptată de autorități în acest scop.
5.10. Modalitati de rambursare a contravalorii biletelor in functie de modalitatea de plata cu care s-au achizitionat bilete, in urma solicitarii scrise primite pe adresa: info@conference.icmet.ro:
- daca biletele au fost achizitionate cu plata prin card sau paypal rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea biletelor se va efectua in contul din care s-a facut plata initiala;
- daca biletele au fost achizitionate cu plata prin Vodafone sau Orange rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea biletelor va fi returnata din contul operatorului de telefonie prin ajustarea facturii lunare;
5.11. In caz de pierdere sau de furt al biletelor online, utilizatorul cumparator este obligat sa notifice acest fapt catre Administratorul Site-ului, pe adresa info@conference.icmet.ro, in vederea inlocuirii biletelor. In cazul in care utilizatorul nu procedeaza la notificarea Administratorului Site-ului in timp util, acesta nu isi asuma nicio raspundere pentru utilizarea biletelor respective de o alta persoana, nici pentru imposibilitatea cumparatorului initial de a mai participa la evenimentul respectiv pe baza biletelor pierdute / furate.
5.12. Sub nicio forma biletele nu se mai pot returna dupa ce evenimentul a avut loc.
6. Relocări
6.1. La dorinta organizatorilor evenimentelor, Administratorul Site-ului poate efectua oricand relocari cu biletele cumparate de dumneavoastra de pe locurile pe care le aveti pe alte locuri dar va va informa in prealabil si va va trimite pe mail noile locuri. Acese relocari sunt motivate de masuri care tin de productia evenimentelor si pot aparea spontan chiar cu cateva zile sau chiar o zi inainte de eveniment. Locurile cumparate de dumneavoastra pot fi ocupate de echipamente tehnice sau de butaforii sau pot fi relocate la cerinta artistului interpret. Aceste cazuri sunt totusi foarte rare. In caz ca doriti returnarea contravalorii biletelor daca ati fost relocat/a, puteti cere acest lucru si veti primi suma platita pe bilete.
6.2. Relocarea automată a cumpărătorului de bilet pe alte locuri decât cele selectate poate apărea și pe parcursul derulării procesului de achiziție a biletelor, până la finalizarea comenzii. Aceasta poate fi efectuată în mod automat de programul informatic care gestionează vânzarea de bilete, ca urmare a cererii crescute și a accesării concomitente a Site-ului de către un număr mare de utilizatori. O astfel de măsură poate fi consecința unor circumstanțe obiective, precum supraîncărcarea serverelor Administratorului Site-ului ori ale procesatorilor de plăți. Administratorul Site-ului nu își asumă răspunderea pentru relocările automate generate de astfel de situații excepționale și nu garantează indisponibilizarea locurilor selectate pentru perioada menționată la clauza 2.5. de mai sus și cu atât mai puțin după expirarea timpului alocat prin clauza 2.5. Prin achiziționarea de bilete din rețeaua Conference.icmet, Utilizatorii își asumă riscul relocării pe alte locuri decât cele selectate, în situația descrisă anterior. Utilizatorii nemulțumiți de locurile realocate se pot adresa Administratorului Site-ului, cu respectarea clauzei 3 privind Relațiile cu clienții, în termen de cel mult 3 zile de la achiziționarea biletelor, dar în niciun caz în ziua desfășurării evenimentului (sau în prima zi a acestuia, în cazul unui festival). Utilizatorii relocați vor putea opta fie pentru efectuarea unei noi relocări, în limita biletelor disponibile, fie pentru anularea comenzii și returnarea sumelor achitate corespunzătoare comenzii anulate.
6.3. În ipoteza în care Utilizatorii, deși au achitat prețul biletelor, nu au intrat în posesia acestora sau a altor bilete relocate conform clauzei 6.2 de mai sus, ca urmare a epuizării stocului biletelor disponibile pentru evenimentul respectiv, se pot adresa Administratorului Site-ului cu o cerere de restituire a sumelor achitate, în termen de 30 de zile de la efectuarea tranzacției. Utilizatorii înțeleg și acceptă că aceste situații sunt datorate unor circumstanțe obiective neimputabile organizatorului evenimentului sau Administratorului Site-ului și renunță în mod expres la orice altă pretenție față de aceștia, în afară de rambursarea sumelor achitate pentru comanda anulată.
7. Revânzarea biletelor. Aplicabilitatea Termenelor și condițiilor organizatorului.
7.1. Revanzarea biletelor cumparate prin intermediul conference.icmet.ro poate fi interzisa sau restrictionata de anumiti organizatori. Organizatorii care au interzis sau restricționat în orice mod revânzarea biletelor își rezervă dreptul de a anula, personal sau prin intermediul Administratorului Site-ului, toate și orice bilete oferite spre vânzare de cumpărătorii acestora, inclusiv pe siteuri de comerț electronic / marketplace, precum și dreptul de a refuza accesul la eveniment deținătorilor unor bilete revândute, urmând să vă comunice măsura dispusă și să vă returneze sumele plătite pe biletele anulate. Vă rugăm să aveți în vedere că în anumite situații, anularea biletelor va fi dispusă doar dacă prețul de revanzare al acestora este diferit de cel înscris pe acestea (prețul plătit de dumneavoastră). În toate cazurile, este recomandat să contactați organizatorul evenimentului pentru a fi informat complet și corect cu privire la restricțiile aplicabile revânzării biletului.
8. Traficul de date
Traficul de date asociat utilizării serviciului se taxează conform planului tarifar al operatorului dumneavoastră de telefonie mobila.
9. Vouchere
9.1. Vouchere de rambursare
În cazul anulării unei comenzi sau al anulării unui eveniment, cumpărătorului i se poate oferi, în locul rambursării sumei plătite, un voucher de rambursare, emis și asociat direct contului de utilizator creat pe platforma conference.icmet.ro. Voucherul de refund poate fi utilizat pentru achiziția de bilete la orice eveniment disponibil pe platformă, în limita valorii acestuia.
În cazul în care clientul utilizează voucherul de rambursare pentru achitarea unei comenzi a cărei valoare este mai mică decât valoarea totală disponibilă pe voucher, diferența de sumă rămasă nu este pierdută, ci se emite automat un nou voucher cu valoarea rămasă, disponibil în contul de utilizator la secțiunea „Vouchere”. Acest mecanism de acordare a restului se aplică exclusiv în cazul voucherelor de refund asociate conturilor de utilizator.
Voucherul este valabil 365 de zile de la data emiterii acestuia.
9.2. Vouchere cadou.
Platforma pune la dispoziție două tipuri de vouchere cadou:
(i) Vouchere cadou achiziționate direct de pe site – După finalizarea comenzii, voucherul este transmis pe e-mail către cumpărător, la adresa indicată în procesul de comandă. Voucherele sunt valabile 2 ani de la data emiterii și permit acordarea de rest. În cazul în care valoarea unei comenzi achitate cu un astfel de voucher este mai mică decât valoarea totală a voucherului, diferența este returnată automat sub forma unui nou voucher, transmis pe aceeași adresă de e-mail utilizată la achiziție.
(ii) Vouchere cadou personalizate, emise manual, la cerere – Aceste vouchere pot fi solicitate de orice client, persoană fizică sau juridică, care dorește achiziționarea unui număr mai mare de vouchere. Emiterea acestor vouchere se face manual de către echipa noastră, după confirmarea plății prin ordin de plată (OP). Valabilitatea acestor vouchere este stabilită de comun acord cu solicitantul, în funcție de preferințele acestuia. Spre deosebire de voucherele achiziționate direct din site, voucherele emise manual nu permit acordarea de rest, iar orice sumă neutilizată după plasarea unei comenzi se pierde.
Administratorul Site-ului isi rezerva dreptul de a anula voucherele pentru care exista suspiciunea ca au fost obtinute prin fraudarea sistemului, precum si biletele achizitionate folosind aceste vouchere.
10. Protecție la supraîncărcarea rețelei
Administratorul Site-ului poate limita in timp real numarul de bilete disponibile la un anumit eveniment atunci cand cererea (globala sau locala) este foarte mare pentru a proteja reteaua / platforma de supraincarcare si a va asigura o experienta de cumparare cat mai placuta. Pe masura ce traficul scade, biletele se vor repune in vanzare, treptat. Aceste practici sunt comune asa ca uneori s-ar putea sa observati categorii de bilete pe cale de epuizare urmand ca in scurt timp alte bilete sa apara la vanzare.
11. Protecția împotriva scripturilor automate de cumpărare a biletelor
Administratorul Site-ului nu își asumă răspunderea pentru imposibilitatea achiziționării de bilete de către Utilizatorii blocați de sistemul Ia Bilet din cauza asocierii acestora cu potențiali roboți sau din cauza suspiciunii folosirii de scripturi automate pentru cumpărarea biletelor. În acest sens, atragem atenția Utilizatorilor cu privire la faptul că sistemul Ia Bilet are încorporate detectoare automate de roboți / bots (sau scripturi similare de browser) care cumpără bilete prin procedee automate sau semi-automate. Aceste detectoare pot bloca tranzacția Utilizatorilor dacă observă un comportament similar, procedeul software fiind unul automat. În aceste situații biletele nu vor fi emise, iar tranzacția nu va fi finalizată cu succes.
12. Protecția împotriva fraudării sistemului
Utilizatorii sunt obligați să utilizeze platforma conference.icmet.ro cu bună-credință, cu respectarea prezentelor Termeni și Condiții, precum și cu respectarea legii. Utilizatorii sunt obligați astfel să se abțină de la a utiliza în mod abuziv funcțiile Site-ului, prin utilizarea Serviciului contrar destinației acestuia și contrar Termenilor și Condițiilor.
Administratorul Site-ului își rezervă dreptul de a anula biletele pentru care există suspiciunea că au fost obținute prin fraudarea sistemului informatic, precum și de a suspenda furnizarea serviciilor către utilizatorii care încalcă prevederile de mai sus.
13. Locuri cu vizibilitate limitată
Anumiti organizatori pot pune in vanzare prin conference.icmet.ro locuri cu vizibilitatea limitata. Acestea vor avea o denumire care specifica acest lucru clar. Locurile cu vizibilitatea limitata nu garanteaza cea mai buna experienta de concert. S-ar putea sa fiti nevoiti sa va ridicati in picioare pentru a urmari concertul sau o parte din vizibilitatea dumneavoastra sa fie afectata de balustrade sau de umbrele de baruri, corturi de sunet dar fara a se limita la acestea. Odata cumparate, aceste bilete nu mai pot fi returnate nici inainte, nici dupa eveniment. Cumparatorul isi asuma vizibilitatea limitata in momentul cumpararii biletelor.
14. Nota de informare privind protecția datelor personale
14.1. Conform cerintelor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Administratorul Site-ului va administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de utilizatori. Va informam ca datele personale pe care utilizatorii le furnizeaza administratorului site-ului sunt prelucrate in scopul oferirii in conditii optime a serviciilor de intermediere a vânzării de bilete la evenimente, inclusiv de emitere bilet, de operare platformă online pentru comenzile formulate de utilizatori, şi a serviciilor conexe acestora, precum şi în scopuri de marketing direct.
14.2. Fiecare utilizator, la optiunea sa proprie, furnizeaza unele dintre datele sale personale pentru a beneficia de serviciul oferit de catre Administratorul Site-ului. Refuzul furnizarii anumitor date poate conduce la imposibilitatea accesarii anumitor servicii prin intermediul Site-ului.
14.3. Datele dvs. cu caracter personal pot fi dezvăluite partenerilor contractuali ai icmet.ro implicaţi în furnizarea serviciilor noastre, precum furnizori de servicii de curierat, de contabilitate, procesatori de plăţi.
14.4. Conform Regulamentului general privind protecţia datelor, fiecare utilizator beneficiaza de dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ştergerea datelor, dreptul la restricţionarea prelucrării, dreptul la opoziţie, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei.
14.5. Pentru exercitarea acestor drepturi, fiecare utilizator poate face o cerere in scris in acest sens, pe care sa o trimita apoi prin posta la adresa administratorul site-ului: ICMET cu sediul in B-dul Decebal Nr. 118A, 200746 Craiova sau prin e-mail la adresa: info@conference.icmet.ro.
14.6. Administratorul Site-ului prelucrează datele cu caracter personal ale Utilizatorilor cu respectarea Politicii de confidențialitate, care face parte integrantă din prezentele Termene şi condiţii.
15. Limitarea răspunderii
15.1. conference.icmet.ro este o platformă online prin intermediul căreia utilizatorii site-ului pot achiziţiona bilete de acces la evenimentele organizate de aceştia. Pe cale de consecinţă, întreaga răspundere faţă de utilizatori în legătură cu evenimentele respective revine organizatorilor de spectacole. Aceştia îşi asumă integral răspunderea faţă de cumpărătorii de bilet pentru eventualele întarzieri, amânari, anulări sau pentru orice alte probleme în legătură cu evenimentele ale căror bilete au fost comercializate prin intermediul platformei conference.icmet.ro, pentru derularea acestora în condiții necorespunzătoare sau in alte condiții decât cele comunicate public de organizator sau cele prevăzute de legislația in materie, precum şi pentru orice restricții impuse cu privire la evenimente de terțe persoane implicate in organizarea lor sau de autorități. Organizatorul are dreptul sa modifice datele de desfășurare a evenimentului, noile informații fiind anunțate prin mijloace de comunicare specifice.
15.2. Prin urmare, Administratorul Site-ului nu răspunde pentru nicio pretenţie în legătură cu: intensitatea sau calitatea sunetului, vizibilitatea, aranjarea meselor în local, setlistul ales de artist, serviciile de curăţenie, alimentaţie, pază, garderobă, baruri, dar fără a se limita la acestea. Pentru orice plângere referitoare la aspectele menţionate mai sau la orice alte aspecte care ţin de organizarea evenimentului, vă rugăm să vă adresaţi organizatorului acestuia.
15.3. Administratorul Site-ului nu răspunde sub nicio formă, în nicio masură și nu poartă niciun fel de responsabilitate pentru serviciul de procesare a plăților cu cardul. Administratorul Site-ului nu este responsabil pentru niciun fel de eroare și/sau fraudă decurgând din, sau în legatură cu acest serviciu. Totuși, deşi serviciile de plată sunt oferite și dirijate in totalitate și in mod independent de catre furnizorii nostru, Administratorul Site-ului va întreprinde toate măsurile rezonabile pentru a limita pe cât posibil riscul apariției acestor erori și/sau fraude.
15.4. In masura maxima permisa de lege, Administratorul Site-ului nu isi asuma obligatia si nu garanteaza implicit sau expres pentru continutul de orice fel al Site-ului, indiferent daca acesta este creat de Administratorul Site-ului, este publicat in Site de partenerii sai contractuali sau la cererea acestora sau este oferit de catre organizatorii de evenimente pentru a fi publicat pe Site (denumit in continuare “Continutul Site-ului”). Administratorul Site-ului va face toate eforturile rezonabile pentru a asigura acuratetea si increderea in Site si va incerca sa corecteze erorile si omisiunile cat mai repede posibil.
15.5. In masura maxima permisa de lege, Administratorul Site-ului nu ofera niciun fel de garantii sau raspundere pentru Continutul Site-ului si, in masura maxima permisa de lege, nu poate fi facut raspunzator pentru nicio pierdere sau prejudiciu ce ar putea rezulta din utilizarea oricarei parti, secvente, modul al Continutului Site-ului sau din imposibilitatea utilizarii acestuia, indiferent de cauza acesteia ori din interpretarea eronata a oricaror prevederi ale Continutului Site-ului.
15.6. Utilizatorii inteleg si accepta ca furnizarea serviciilor oferite de conference.icmet.ro poate fi afectata de anumite conditii obiective, precum si ca orice servicii oferite prin intermediul Site-ului sunt oferite potrivit principiului “asa cum sunt”, “asa cum sunt disponibile”, iar Utilizatorii folosesc aceste servicii pe riscul lor. Utilizatorii inteleg si accepta ca Administratorul Site-ului este absolvit de orice raspundere in eventualitatea producerii oricarei opriri, intreruperi, ingreunari, disfunctionalitati sau erori in functionarea Site-ului, in situatia unei erori tehnice de orice fel sau oricaror erori in furnizarea serviciului, precum si in orice situatie in care nu ar dovedi cert ca orice erori sau probleme de natura tehnica din cele mentionate mai sus se datoreaza in mod direct si exclusiv culpei grave a Administratorului Site-ului.
15.7. Administratorul Site-ului nu își asumă răspunderea pentru imposibilitatea achiziționării de bilete de către Utilizatorii blocați de sistemul conference.icmet.ro din cauza asocierii acestora cu potențiali roboți sau din cauza suspiciunii folosirii de scripturi automate pentru cumpărarea biletelor. În acest sens, Utilizatorii înțeleg și acceptă că sistemul conference.icmet.ro are încorporate detectoare automate de roboți / bots (sau scripturi similare de browser) care cumpără bilete prin procedee automate sau semi-automate. Aceste detectoare pot bloca tranzacția Utilizatorilor dacă observă un comportament similar, procedeul software fiind unul automat. În aceste situație, Utilizatorii înțeleg și acceptă că biletele nu vor fi emise, iar tranzacția nu va fi finalizată cu succes.
15.8. In cazurile de forta majora si caz fortuit, Administratorul Site-ului si/sau operatorii, directorii, angajatii, sucursalele, filialele si reprezentantii sai, sunt exonerati total de raspundere. Cazurile de forta majora includ, dar nu se limiteaza la acestea: erori de functionare ale echipamentului tehnic al Administratorului Site-ului, lipsa conexiunii la internet, virusii informatici, atacurile informatice de orice fel, accesul neautorizat in sistemele Site-ului, erorile de operare, greva, pandemii, epidemii etc.
15.9. In mod expres, Utilizatorii inteleg si accepta ca Administratorul Site-ului este absolvit in masura maxima permisa de lege de orice raspundere pentru orice fel de daune directe, indirecte, daune morale, incluzand dar fara a se limita la pierderi de profit, atingeri aduse onoarei si reputatiei, vad comercial sau alte pierderi intangibile, rezultate din utilizarea serviciului sau orice alt aspect in legatura cu serviciul precum si din utilizarea Continutului Site-ului in orice mod sau orice efecte juridice derivand din aceasta.
16. Factura fiscală persoane juridice
16.1. Pentru comenzile efectuate in numele unei entitati juridice se pot emite facturi fiscale in urma unei solicitari scrise primite prin emailul de aici: https://www.conference.icmet.ro/#contact
16.2. Solicitarea trebuie sa contina toate datele complete si corecte: numarul de comanda sau numele pe care s-a efectuat comanda si datele de facturare complete (nume societate, CUI, Nr. Reg Comert, Sediu Social, Cont bancar, banca la care este deschis contul, delegat).
22.1. Politici și măsuri utilizate pentru moderarea conținutului
Administratorul Site-ului aplică un proces de moderare a conținutului în conformitate cu Regulamentul (UE) 2022/2065 privind Digital Services Act (DSA), având în vedere că:
- Utilizatorii (cumpărători) nu pot posta comentarii sau alt tip de conținut pe platformă (doar organizatorii de evenimente pot crea și edita evenimente).
- Organizatorii de evenimente pot încărca informații despre evenimentele lor, dar publicarea finală necesită aprobare explicită din partea Administratorului Site-ului.
22.2. Proceduri și măsuri aplicate în moderarea conținutului
Moderarea conținutului se realizează printr-un proces de aprobare prealabilă, structurat astfel:
- De regulă, conținutul este publicat în platformă de Administratorul Site-ului, după verificarea rezonabilă a acestuia.
- Prin excepție de la regula de mai sus, organizatorii de evenimente creează și editează evenimente prin modulul DIY sau prin panoul de administrare.
- Publicarea unui eveniment este supusă aprobării Administratorului Site-ului, care verifică respectarea termenilor și condițiilor platformei.
- Dacă un eveniment este respins, organizatorul este notificat, împreună cu motivele deciziei. Părțile iau împreună măsurile necesare pentru a înlătura motivele deciziei de respingere, efectuând împreună modificările necesare pentru punerea evenimentului în vânzare.
22.3. Procesul decizional algoritmic și verificarea umană
- Platforma nu utilizează un sistem automatizat de moderare pentru conținut.
- Toate deciziile privind aprobarea sau respingerea unui eveniment sunt luate de o persoană din echipa Administratorului Site-ului.
- Nu există un proces decizional algoritmic sau automatizat în ceea ce privește moderarea evenimentelor.
23. Rapoarte de transparență
23.1. Administratorul Site-ului va publica anual un raport de transparență, în conformitate cu Articolul 15 din Regulamentul (UE) 2022/2065 privind Digital Services Act (DSA).
Raportul va conține informații privind:
- Măsurile luate pentru moderarea conținutului pe platformă;
- Numărul și tipul notificărilor și plângerilor primite, inclusiv cele transmise de notificatorii de încredere și rezultatele acestora;
- Deciziile luate și timpul de soluționare a plângerilor,
- Orice alte informații relevante impuse de regulament.
Raportul va include și informații despre:
- Numărul litigiilor extrajudiciare inițiate conform Articolului 21, rezultatele procedurilor și durata medie de soluționare;
- Numărul suspendărilor impuse în temeiul Articolului 23, făcând distincție între: suspendările pentru furnizarea de conținut vădit ilegal, suspendările pentru transmiterea de notificări vădit nefondate, suspendările pentru depunerea de plângeri vădit nefondate;
23.2. Raport semestrial privind utilizatorii și măsurile de protecție (conform Articolului 24 DSA): Administratorul Site-ului va publica o dată la șase luni un raport privind numărul mediu lunar de destinatari activi ai serviciului în Uniunea Europeană, calculat conform metodologiei DSA.
23.3. Rapoartele vor conține informații clasificate în conformitate cu prevederile DSA și vor fi disponibile public în secțiunea “Transparență” de pe platformă.
23.4. Pentru reclamații referitoare la modul în care colegii noștri abordează diverse situații vă rugăm să scrieți la info@conference.icmet.ro
24. Sistemul intern de soluționare a plângerilor. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor.
Administratorul Site-ului pune la dispoziția utilizatorilor un sistem intern de soluționare a plângerilor, în conformitate cu Articolul 20 din Regulamentul (UE) 2022/2065 privind Digital Services Act (DSA).
24.1. Dreptul de a depune plângeri. Utilizatorii pot depune plângeri în mod gratuit și pe cale electronică, pentru o perioadă de cel puțin șase luni de la data notificării unei decizii care afectează accesul la servicii, conținutul sau contul acestora.
24.2. Plângerile pot fi formulate în legătură cu următoarele decizii ale Administratorului Site-ului:
- Eliminarea, blocarea accesului sau restricționarea vizibilității unui conținut.
- Suspendarea sau sistarea furnizării serviciilor, integral sau parțial.
- Suspendarea sau închiderea unui cont de utilizator.
- Restricționarea capacității de monetizare a conținutului.
24.3. Depunerea plângerilor. Plângerile se depun prin e-mail, la adresa info@conference.icmet.ro. Plângerea trebuie să fie suficient de precisă și justificată, indicând decizia contestată și motivele pentru care utilizatorul consideră că aceasta este nefondată.
24.4. Soluționarea plângerilor
Plângerile sunt analizate în timp util, în mod nediscriminatoriu, diligent și nearbitrar.
Deciziile sunt luate sub supravegherea unui personal calificat și nu exclusiv prin mijloace automatizate.
Dacă plângerea conține motive suficiente care indică faptul că decizia a fost nefondată sau că informațiile la care se referă plângerea nu sunt ilegale și nu încalcă Termenii și Condițiile platformei, Administratorul Site-ului va anula decizia inițială fără întârzieri nejustificate.
24.5. Comunicarea deciziei finale
Administratorul Site-ului va informa utilizatorul fără întârzieri nejustificate cu privire la decizia finală. Utilizatorul primește un răspuns în termen de 7 zile lucrătoare (dacă legea nu permite expres un termen mai lung), cu soluția sau justificarea deciziei.
În cazul în care plângerea este respinsă, utilizatorul va fi informat cu privire la motivele deciziei și la posibilitatea de soluționare extrajudiciară a litigiului, conform prevederilor legale aplicabile. Dacă utilizatorul nu este mulțumit de soluția oferită, poate utiliza căile de atac disponibile conform legislației aplicabile.
24.6. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor. Destinatarii serviciului, inclusiv utilizatorii și organizatorii de evenimente, care nu sunt mulțumiți de o decizie luată de Administratorul Site-ului, au dreptul de a recurge la soluționarea extrajudiciară a litigiilor printr-un organism certificat conform Articolului 21 din Regulamentul (UE) 2022/2065 privind Digital Services Act (DSA). Informații despre posibilitatea utilizării unui astfel de organism vor fi disponibile în subsolul paginii principale a platformei. Prevederile acestui articol nu afectează dreptul utilizatorilor de a contesta deciziile Administratorului Site-ului în fața unei instanțe judecătorești, în conformitate cu legislația aplicabilă.
25. Notificatorii de încredere
25.1 Administratorul Site-ului recunoaște notificatorii de încredere desemnați conform Articolului 22 din Regulamentul (UE) 2022/2065 privind Digital Services Act (DSA) și ia măsurile necesare pentru a asigura un tratament prioritar al notificărilor transmise de aceștia.
25.2 Procesarea notificărilor. Notificările transmise de notificatorii de încredere sunt prelucrate fără întârzieri nejustificate, iar deciziile aferente sunt luate într-un termen rezonabil.
25.3. Măsuri tehnice și organizatorice. Administratorul Site-ului implementează mecanisme specifice pentru identificarea și procesarea notificărilor transmise de notificatorii de încredere, asigurând un flux eficient de gestionare a acestora.
25.4. Notificatorii de încredere trebuie să respecte criteriile de competență și obiectivitate stabilite de legislația aplicabilă.Administratorul Site-ului își rezervă dreptul de a verifica autenticitatea notificărilor și de a le trata conform procedurilor interne stabilite.
26. Măsuri și protecție împotriva utilizării abuzive
Administratorul Site-ului implementează măsuri pentru a preveni utilizarea abuzivă a platformei, în conformitate cu Articolul 23 din Regulamentul (UE) 2022/2065 privind Digital Services Act (DSA).
Aceste măsuri se aplică destinatarilor serviciului care furnizează în mod frecvent conținut vădit ilegal și / sau transmit notificări sau plângeri vădit nefondate în mod repetat prin mecanismele platformei. În cazul în care un utilizator se angajează în astfel de practici, Administratorul Site-ului va emite un avertisment prealabil. Dacă comportamentul abuziv persistă, Administratorul Site-ului poate suspenda accesul utilizatorului la platformă sau la mecanismele de notificare și plângeri pentru o perioadă rezonabilă de timp. Perioada de suspendare a unui utilizator va fi determinată de gravitatea și recurența comportamentului.
Criterii de evaluare a utilizării abuzive. Pentru a determina dacă un comportament constituie utilizare abuzivă, Administratorul Site-ului va analiza: numărul absolut de conținuturi vădit ilegale sau notificări/plângeri nefondate, raportat la o perioadă de timp; proporția acestor conținuturi sau notificări în raport cu totalul activității utilizatorului pe platformă; gravitatea utilizării abuzive, incluzând impactul și natura conținutului ilegal; intenția utilizatorului, acolo unde poate fi identificată.
27. Absența conținutului publicitar și a sistemelor de recomandare pe platformă
27.1. Administratorul Site-ului nu publică și nu difuzează comunicări cu caracter publicitar pe interfața online a platformei. Toate informațiile publicate pe platformă sunt legate strict de evenimentele disponibile pentru achiziție și nu constituie materiale promoționale. Organizatorii evenimentelor sunt responsabili pentru conținutul informațiilor furnizate despre evenimentele lor, iar publicarea acestora este supusă aprobării Administratorului Site-ului. Prin urmare, prevederile Articolului 26 DSA privind transparența publicității nu se aplică platformei, deoarece aceasta nu afișează comunicări comerciale independente de evenimentele puse în vânzare.
27.2. Evenimentele sunt afișate pe Site în funcție de anumite criterii considerate de Administratorul Site-ului relevante pentru consumatori, precum dimensiunea evenimentului (raportat la numărul total de bilete puse în vânzare), data la care acestea urmează să aibă loc şi locul de desfășurare (oraș / local). Evenimentele disponibile pe platformă sunt afișate în funcție de aceste criterii obiective, fără personalizare bazată pe preferințele utilizatorilor. Platforma nu utilizează algoritmi de recomandare pentru a modifica ordinea sau vizibilitatea evenimentelor afișate în funcție de profilul utilizatorului. Utilizatorii nu sunt direcționați către conținut personalizat, iar ordonarea evenimentelor nu este influențată de comportamentul individual pe platformă. Utilizatorii pot căuta și filtra evenimentele pe baza criteriilor disponibile în interfața platformei, dar fără ca platforma să sugereze conținut bazat pe preferințe analizate automat.
28. Conținutul Site-ului. Drepturi de proprietate intelectuală
28.1. Toate drepturile de proprietate intelectuală asupra conținutului de orice fel al Site-ului (“Conținutul Site-ului”), inclusiv, dar fără a se limita la design, imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de de grafică web, programe pentru calculator, aparțin Administratorului Site-ului și sunt protejate de legislația română în vigoare.
28.2. Prin derogare de la prevederile de mai sus, nu aparțin Administratorului Site-ului drepturile asupra acelor materiale pentru care pe Site s-a indicat în mod expres sau implicit un alt titular de drepturi, precum afișele de prezentare a concertelor, fotografiile artiștilor, materialele publicitare ale terților, dar fără a se limita la acestea.
28.3. Utilizatorii se obligă să respecte toate drepturile de proprietate intelectuală pe care Administratorul Site-ului și partenerii săi contractuali le dețin asupra Conținutului Site-ului. Este interzisă preluarea, reproducerea, distribuirea și/sau comunicarea publică în orice formă a Conținutului de orice fel al Site-ului, integral sau parțial, modificat sau nu, fără acordul prealabil, expres și scris al Administratorului Site-ului sau al partenerilor săi contractuali, după caz. 28.4. Administratorul Site-ului își rezervă dreptul de a acționa în instanță orice persoană care încalcă în orice mod prevederile de mai sus.